in orice suflet rece.:) exista o fapta buna.;)) ascunsa .:| intre pacate :)

in orice suflet rece.:) exista o fapta buna.;)) ascunsa .:| intre pacate :)

sâmbătă, 14 august 2010

oare!?:-?

*azi :)..
..cald:|..
.plicti:-J !
`sunt foarte confuza :-<,nush ce sa fac. e cam aiurea :| de dimi mam trezit si mi-a trecut prin minte un nume.,la care ma gandesc de ceva vreme:).cam 2 anishori :)).. :-< mdah trist, niki acuma nu am reushit sa-l fac sa fie doar al meu:(:-<...dar niki nu pot sa-l uit.8->  suntem prieteni dar nu-mi e de ajuns:) .am nevoie de el !.dar sunt sigura de un lucru .:P o sa lupt pentru el ku xce pret :).o sa`i ofer totul chear si cu teama ca nu o sa primesc nimik din partea lui.!:-<.-odata si odata :)tot amprenta mea se v-a vedea pe buzele lui !;x.sunt sigura!! :*;x

3 comentarii:

  1. cu siguranta o sa fie al tau ..candva >:D< chill bib :*

    RăspundețiȘtergere
  2. mda bia zice bine arii ..:d xcm stim ca roata sa intors :d>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. evident fetelor :)..xcum io no sa ma las batuta asha ushor:P

    RăspundețiȘtergere